Planspiel-Literaturdatenbank des ZMS
Treffer: 8
- <
- <<
- 1
- >
- >>
2014
-
(2014) : A Prototype Prediction Market Game for Enhancing Knowledge Sharing Among Salespeople In: Kriz, Willy C.: The Shift from Teaching to Learning: Individual, Collective and Organizational Learning through Gaming Simulation: Bielefeld: W. Bertelsmann Verlag, S. 287-295
2011
-
(2011) : The Role Of Faculty As Innovation And Knowledge Brokers In Student-Led Cross-Disciplinary Entrepreneurial Simulation Networks In: Beran, Martin: Changing the world through meaningful play: Abstracts and Papers: ISAGA-Conference 2010: Spokane, S. 126-130
2009
-
(2009) : Virtual worlds and reality. Knowing through imitation In: Bagadonas, Eugenijus: Games: virtual worlds and reality: Selected Papers of ISAGA 2008: ISAGA-Conference 2008: Kaunas: Technologija
2008
-
(2008) : Das Großgruppenverfahren knowledge diversity. In drei Tagen 95% des Wissens einer Gruppe auf alle Köpfe verteilen In: Blötz, Ulrich: Planspiele in der beruflichen Bildung: Auswahl, Konzepte, Lernarrangements, Erfahrungen - Aktueller Planspielkatalog 2008: Multimedia-Publikation mit CD-ROM: 4: Bonn: W. Bertelsmann (Schriftenreihe des Bundesinstituts für Berufsbildung). Online verfügbar unter fileadmin/Redaktion/Planspielplus/Literatur/2008/Gust_2008_Das_Grossgruppenverfahren_knowledge.pdf
-
(2008) : Unternehmensplanspiele im organisationalen Wissensmanagement In: Blötz, Ulrich: Planspiele in der beruflichen Bildung: Auswahl, Konzepte, Lernarrangements, Erfahrungen - Aktueller Planspielkatalog 2008: Multimedia-Publikation mit CD-ROM: 4: Bonn: W. Bertelsmann (Schriftenreihe des Bundesinstituts für Berufsbildung)
-
(2008) : Planspiele als Baustein bei der Einführung von Wissensmanagement in KMU In: Blötz, Ulrich: Planspiele in der beruflichen Bildung: Auswahl, Konzepte, Lernarrangements, Erfahrungen - Aktueller Planspielkatalog 2008: Multimedia-Publikation mit CD-ROM: 4: Bonn: W. Bertelsmann (Schriftenreihe des Bundesinstituts für Berufsbildung). Online verfügbar unter fileadmin/Redaktion/Planspielplus/Literatur/2008/Steincke_2008_Planspiele_als_Baustein.pdf
2004
-
(2004) : Learning Knowlede Management in a Collaborative Game. Effects of Player Preparation and Visualization of Variables In: Eberle, Thomas: Bridging the Gap: Bridging the gap: transforming knowledge into action through gaming and simulation: International Simulation and Gaming Association, Munich, 2004: ISAGA-Conference 2004: München: SAGSAGA, S. 185-197. Online verfügbar unter fileadmin/Redaktion/Planspielplus/Literatur/2004/Purbojo__De_Hoog_2004_Learning_Knowledge_Management_in_a_Collaborative_Game_Effects_of_Player_Preparation_and_Visualization_of_Variables.pdf
-
(2004) : The KM Quest business simulation model. Supporting acquisition of decision-making skills for knowledge management In: Eberle, Thomas: Bridging the Gap: Bridging the gap: transforming knowledge into action through gaming and simulation: International Simulation and Gaming Association, Munich, 2004: ISAGA-Conference 2004: München: SAGSAGA, S. 198-205. Online verfügbar unter fileadmin/Redaktion/Planspielplus/Literatur/2004/Shostak__De_Hoog_2004_The_KM_Quest_business_simulation_model_supporting_acquisition_of_decision-making_skills_for_knowledge_management.pdf
- <
- <<
- 1
- >
- >>