Planspiel-Literaturdatenbank des ZMS

  • Erweiterte Suche öffnen

Treffer: 3
  • <
  • 1
  • >>
  • 2022

  • Alf, Tobias; Trautwein, Friedrich (2022) : Zum Einfluss von Studierenden auf die Lehre mit Planspielen In: Alf, Tobias; Hahn, Simon; Zürn, Birgit; Trautwein, Friedrich (Hg.): Planspiele - Erkenntnisse aus Praxis und Forschung: Rückblick auf den Deutschen Planspielpreis und das Europäische Planspielforum 2021: Norderstedt: Books on Demand (ZMS-Schriftenreihe), S. 89-96
  • 2004

  • Eberle, Thomas (2004) : Experiential Learning Outdoors - Participant's feedback on different activities In: Eberle, Thomas: Bridging the Gap: Bridging the gap: transforming knowledge into action through gaming and simulation: International Simulation and Gaming Association, Munich, 2004: ISAGA-Conference 2004: München: SAGSAGA
  • Oerter, Rolf (2004) : Play as a crucial activity in leisure and labour In: Eberle, Thomas: Bridging the Gap: Bridging the gap: transforming knowledge into action through gaming and simulation: International Simulation and Gaming Association, Munich, 2004: ISAGA-Conference 2004: München: SAGSAGA
  • <
  • 1
  • >>